משחק למצלמות? ליברמן: "מוכן לנהל מו"מ עם הליכוד"

איתי גדסי 3 Comment on משחק למצלמות? ליברמן: "מוכן לנהל מו"מ עם הליכוד"

ליברמן שנראה לאחרונה מתואם מאוד עם כחול לבן, הכריז היום לאחר הטלת המנדט על נתניהו כי הוא מוכן לנה"ל מו"מ עם הליכוד

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, אמר היום (חמישי) כי הוא מוכן לנהל מו"מ עם הליכוד על הקמת ממשלה בתנאי שהליכוד יפנה אלינו רשמית ולא מאחורי הקלעים, כמו שזה קרה עד כה. בראיון בכאן רק"ע, אמר ליברמן: "אין תנאים מוקדמים, אם הליכוד יפנה אלינו רשמית, אנחנו מוכנים למשא ומתן איתם".

ליברמן נראה מתואם עם יאיר לפיד בתקופה האחרונה, לכן לא מן הנמנע כי ליברמן מנסה לשדר לציבור כי הוא לא מפיל ממשלות סידרתי כפי שהחל להצטייר בתקופה האחרונה, דבר שיוכל לפגוע בו בבחירות מועד ג' אם יהיו. רק נציין, כי ליברמן ניהל מו"מ עם הליכוד בכנסת האחרונה כל הזמן, בליכוד הבינו כבר בהתחלה, כי הוא מושך זמן וכל פעם העלה את דרישותיו כדי לפוצץ את הקמת הממשלה.



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    קודם שומע כל ששי קול חי כשאני באותו באוטו בעבר אבל מאד קשה לפיד ליברמן באותו ממשלה מלחמה עם החרדים חיבת ליפסק

  2. 2

    ליברמן בשירות השמאל – מנסה למשוך זמן כדי להגיע למועד ההחלטה של מנדנבליט, הידועה מראש בציבור הרחב, דהיינו לפי דרישת השמאל, מנדנבליט כבר החליט על כתבי אישום, למרות שאין בהם כלום .

  3. 1

    ללכת לבחירות כדי שליברמן יעלם מהמפה הפוליטית לא יכול להיות שהוא יחליט למפלגת כחול לבן ולליכוד מי מה יהייה אחרת כל המנדטים שקיבל כחול לבן והליכוד הם לא במשחק כי יש בריון ליברמן מהלך אימים די צריך להיפטר ממנו